كاردوك مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك
|
مديريت ارتباط با مشتري (CRM) علمي نوين در عرصه خريد و فروش محسوب ميشود كه تقاضا و توقعات مشتريان را محور اصلي تجارت خود قرار ميدهد. با وجود رقابت ميان عرضه كنندگان محصول يا خدمات، مشتريان به سمت كساني جذب مي شوند كه شرايط آنها را به بهترين نحو شناسايي كرده و توجه لازم را به آنها ميدهد. اگر شما هم به دنبال سودآوري براي شركت يا مجموعه خود هستيد، نميتوانيد اصول رابطه با مشتري را ناديده بگيريد. بنابراين رضايت و وفاداري مشتري دو هدف ارزشمند در كسب و كار شما بايد محسوب شوند. با ما در ادامه مطلب جهت اطلاع از راههاي رسيدن به اين دو هدف همراه باشيد. با دريافت مشاوره از مركز كاردوك نيز مي توانيد استراتژي هاي كاري خود را بهبود ببخشيد. براي ثبت نام يا دريافت مشاوره در زمينه كسب و كار مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد. منبع: مديريت ارتباط با مشتري
تعريف مديريت ارتباط با مشتري CRMمديريت ارتباط با مشتري به تمام فرايندهاي سازماني كه باعث جذب مشتري و حفظ ارتباطي پايدار در بلند مدت شوند، اطلاق ميگردد؛ در چنين حالتي مشتري به خودي خود موجب بقاي سازمان نيز مي شود. به بيان ديگر، فرايندها و فناوريهايي است كه سازمان براي شناسايي، انتخاب، ترغيب، گسترش، حفظ و خدمت به مشتري به كار ميگيرد. براي آنكه بتوانيد در اين زمين موفق باشيد بايد با اصول مديريت نيز آشنايي داشته باشيد. هدف CRM چيست؟هر كدام از مشتريان سليقه و خواستههاي به خصوصي دارند كه در صورتي كه بتوانيم آنها را برآورده و يا حداقل نزديك به انتظارشان خدمات يا محصول ارائه دهيم، ميتوانيم رضايت مشتري را به بالاترين نمره برسانيم. CRM دقيقا به اين منظور ايجاد شده تا ارتباط بين مشتري و شركتها راحتتر شود. مشتريان در اين سيستم ميتوانند نظرات و انتظارات خود را انتقال دهند و شركتها با جمع آوري اطلاعات ميتواند تغييرات لازم را در بخشهاي مختلف اعمال نمايد. براي آشنايي با ارزش طول عمر مشتري كليك كنيد. چگونه وفاداري مشتري را افزايش دهيم؟وفاداري مشتري ميتواند از طريق ارائه قيمتهاي پايين براي محصول يا خدمت مورد نظر، تخفيف هاي هميشگي براي وفاداران به محصول، فروشهاي ويژه يا تخفيف براي خريدهاي چندتايي، افزايش يابد. با انجام اين كارها مشتريانتان متقاعد ميشود كه شما هنوز، ارزانترين ارائه كننده محصول يا خدمت در بازار هستيد و از توجه و خريد محصولات شركتهاي ديگر باز داشته ميشوند. يكي از روشهاي تعريف و اندازه گيري وفاداري مشتري بر پايه طرز فكر و رفتار وي است. در محاسبه وفاداري رفتاري، بسياري از شركت هاي بازاريابي از سه متغير زمان سپري شده از آخرين خريد، تعداد دفعات خريدها و ارزش مالي خريدها، استفاده مي كنند. به اين معني كه وفادارترين مشتريان آنهايي هستند كه امتياز بالاتري از اين مقياس كسب كنند. مزاياي پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري CRMبا هدف كسب رضايت مشتريان و بقا در محيط رقابتي، مديريت ارتباط با مشتري مزاياي زير را براي شما به همراه دارد.
مراحل مديريت ارتباط با مشتري CRMارتباط با مشتري بايد بر پايه برنامه و استراتژي فروش هر شركتي تدوين شود. مراحل آن در هشت گام به شرح زير است. براي آشنايي با بهترين نحوه برخورد با مشتري كليك كنيد. 1-شناسايي اهداف استراتژي اين مدل در شركت به طور مشخص و مشتري محور 2-شناسايي ضعفها و چالشهاي بنيادين موجود در تيم كاري شركت در بخشهاي مختلف مثل بازاريابي و…. 3-طراحي مسيري كه مشتري از آشنايي با محصول شما تا خريد آن طي مي كند 4-تحليل كانالهاي كسب شناخت از محصول و چگونگي تماس با آنها 5-تنظيم و مرتب سازي ارتباطات درون سازماني متناسب با مديريت ارتباط با مشتري 6-خلق فرآيند براي جريان كاري ساده و موثر در كل شركت 7-تصميمگيري در مورد تعريف نمايشگرهاي كليدي عملكرد جهت اندازه گيري ميزان موفقيت اهداف 8-توسعه و تدوين فرآيند كلي براي بكارگيري نيروهاي جديد جهت وظايف جديد آتي. مديريت ارتباط با مشتري اجتماعي چيست؟امروزه مديريت ارتباط با مشتري به مديريت ارتباط با مشتري اجتماعي تبديل شده است؛ يعني به جاي تمركز صرف به تراكنش هاي مشتري بر تعاملات مشتري به ويژه در رسانه هاي اجتماعي نيز توجه مي شود. با ورود اينترنت روش هاي ارتباطي دچار تغييراتي شده است، بنابراين مشتريان نيز رفتار خود را به صورت آنلاين تغيير مي دهند. در دنياي ارتباطات، مشتريان آنلاين توقع دارند اطلاعات محصول به محض تقاضا در اختيارشان باشد. آنها اطلاعات مربوط به محصول را در شبكه هاي اجتماعي با همسالان، آشنايان يا حتي افراد ناشناس به سرعت تسهيم ميكنند. جالب است بدانيد كه مشتريان آنلاين امروزه، به همسالان خود بيش از شركتها اعتماد دارند. براي آشنايي با نحوه برخورد با مشتريان ناراضي كليك كنيد. تغيير و تحولات در آيندهمديريت ارتباط با مشتري امروزه مي تواند تعداد محدودي از داده هاي مربوط به مشتري مثل تاريخ تولد و رنگ مورد علاقه لباس را ذخيره كند. اين داده ها به شناخت بهتر مشتري، نيازها و علائقاش كمك ميكند. اما به مرور شركتها مي توانند از اين داده ها براي شكل دادن روابطي شخصيتر با مشتريانشان استفاده كنند كه اين امر منجر به افزايش وفاداري مشتري ميگردد. موارد ديگري كه از تغييرات كليدي در مديريت ارتباط با مشتري در آينده قابل انتظار است به شرح زير ميباشد:
براي ثبت نام يا دريافت مشاوره در زمينه كسب و كار مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.
منبع: مديريت ارتباط با مشتري
امتیاز:
بازدید: 0
مديريت ارتباط با مشتري (CRM) علمي نوين در عرصه خريد و فروش محسوب ميشود كه تقاضا و توقعات مشتريان را محور اصلي تجارت خود قرار ميدهد. با وجود رقابت ميان عرضه كنندگان محصول يا خدمات، مشتريان به سمت كساني جذب مي شوند كه شرايط آنها را به بهترين نحو شناسايي كرده و توجه لازم را به آنها ميدهد. اگر شما هم به دنبال سودآوري براي شركت يا مجموعه خود هستيد، نميتوانيد اصول رابطه با مشتري را ناديده بگيريد. بنابراين رضايت و وفاداري مشتري دو هدف ارزشمند در كسب و كار شما بايد محسوب شوند. با ما در ادامه مطلب جهت اطلاع از راههاي رسيدن به اين دو هدف همراه باشيد. با دريافت مشاوره از مركز كاردوك نيز مي توانيد استراتژي هاي كاري خود را بهبود ببخشيد.
براي ثبت نام يا دريافت مشاوره در زمينه كسب و كار مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.
منبع: مديريت ارتباط با مشتري
تعريف مديريت ارتباط با مشتريمديريت ارتباط با مشتري به تمام فرايندهاي سازماني كه باعث جذب مشتري و حفظ ارتباطي پايدار در بلند مدت شوند، اطلاق ميگردد؛ در چنين حالتي مشتري به خودي خود موجب بقاي سازمان نيز مي شود. به بيان ديگر، فرايندها و فناوريهايي است كه سازمان براي شناسايي، انتخاب، ترغيب، گسترش، حفظ و خدمت به مشتري به كار ميگيرد. چگونه وفاداري مشتري را افزايش دهيم؟وفاداري مشتري ميتواند از طريق ارائه قيمتهاي پايين براي محصول يا خدمت مورد نظر، تخفيف هاي هميشگي براي وفاداران به محصول، فروشهاي ويژه يا تخفيف براي خريدهاي چندتايي، افزايش يابد. با انجام اين كارها مشتريانتان متقاعد ميشود كه شما هنوز، ارزانترين ارائه كننده محصول يا خدمت در بازار هستيد و از توجه و خريد محصولات شركتهاي ديگر باز داشته ميشوند. يكي از روشهاي تعريف و اندازه گيري وفاداري مشتري بر پايه طرز فكر و رفتار وي است. در محاسبه وفاداري رفتاري، بسياري از شركت هاي بازاريابي از سه متغير زمان سپري شده از آخرين خريد، تعداد دفعات خريدها و ارزش مالي خريدها، استفاده مي كنند. به اين معني كه وفادارترين مشتريان آنهايي هستند كه امتياز بالاتري از اين مقياس كسب كنند. مزاياي پياده سازي مديريت ارتباط با مشتريبا هدف كسب رضايت مشتريان و بقا در محيط رقابتي، مديريت ارتباط با مشتري مزاياي زير را براي شما به همراه دارد.
مراحل مديريت ارتباط با مشتريارتباط با مشتري بايد بر پايه برنامه و استراتژي فروش هر شركتي تدوين شود. مراحل آن در هشت گام به شرح زير است: 1-شناسايي اهداف استراتژي اين مدل در شركت به طور مشخص و مشتري محور 2-شناسايي ضعفها و چالشهاي بنيادين موجود در تيم كاري شركت در بخشهاي مختلف مثل بازاريابي و.... 3-طراحي مسيري كه مشتري از آشنايي با محصول شما تا خريد آن طي مي كند 4-تحليل كانالهاي كسب شناخت از محصول و چگونگي تماس با آنها 5-تنظيم و مرتب سازي ارتباطات درون سازماني متناسب با مديريت ارتباط با مشتري 6-خلق فرآيند براي جريان كاري ساده و موثر در كل شركت 7-تصميمگيري در مورد تعريف نمايشگرهاي كليدي عملكرد جهت اندازه گيري ميزان موفقيت اهداف 8-توسعه و تدوين فرآيند كلي براي بكارگيري نيروهاي جديد جهت وظايف جديد آتي مديريت ارتباط با مشتري اجتماعي چيست؟امروزه مديريت ارتباط با مشتري به مديريت ارتباط با مشتري اجتماعي تبديل شده است؛ يعني به جاي تمركز صرف به تراكنش هاي مشتري بر تعاملات مشتري به ويژه در رسانه هاي اجتماعي نيز توجه مي شود. با ورود اينترنت روش هاي ارتباطي دچار تغييراتي شده است، بنابراين مشتريان نيز رفتار خود را به صورت آنلاين تغيير مي دهند. در دنياي ارتباطات، مشتريان آنلاين توقع دارند اطلاعات محصول به محض تقاضا در اختيارشان باشد. آنها اطلاعات مربوط به محصول را در شبكه هاي اجتماعي با همسالان، آشنايان يا حتي افراد ناشناس به سرعت تسهيم ميكنند. جالب است بدانيد كه مشتريان آنلاين امروزه، به همسالان خود بيش از شركتها اعتماد دارند. تغيير و تحولات در آيندهمديريت ارتباط با مشتري امروزه مي تواند تعداد محدودي از داده هاي مربوط به مشتري مثل تاريخ تولد و رنگ مورد علاقه لباس را ذخيره كند. اين داده ها به شناخت بهتر مشتري، نيازها و علائقاش كمك ميكند. اما به مرور شركتها مي توانند از اين داده ها براي شكل دادن روابطي شخصيتر با مشتريانشان استفاده كنند كه اين امر منجر به افزايش وفاداري مشتري ميگردد. موارد ديگري كه از تغييرات كليدي در مديريت ارتباط با مشتري در آينده قابل انتظار است به شرح زير ميباشد:
براي ثبت نام يا دريافت مشاوره در زمينه كسب و كار مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.
منبع: مديريت ارتباط با مشتري
امتیاز:
بازدید: 95
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |